8.3.13

8 Mart Dünya Kadınlar Günü - Alışveriş



Hepinizin Dünya Kadınlar Gününü Kutluyorum Canlarımmmm (: Sabah koştur koştur çıktım alışverişimi yaptım,hatta eve gelip resimleyip postumu bile hazırladım arı gibiyim bugün (: Alışveriş deyince bütün mıymıntılığımı attım (: Aldığım şeyler zaten genel olarak bilindik şeyler fiyat söyleyip geçeceğim,istediğiniz veya merak ettikleriniz olursa yorum bırakırsınız, değerlendiririz daha sonra.

  1. Madame Coco Vanilyalı duş jeli ve vücut sütü soldaki şişeler.Süt 8tl,duş jeli 6tl.Madame coco'dan alındı.%50+%20 indirim ile.
  2. The balm - mai billsbepaid ruj 17.25 üzerinden %50 indirim.Gratis.
  3. Elseve durulanmayan sıvı saç kremi 6.75tl.Gratis.
  4. The balm - time balm primer,pembe kutulu olan 32tl, %50 indirim 16tl.Gratis
  5. The balm - Balmjovi palet 2 tane 50tl üzerinden %50 indirimli tanesi 25tl.Gratis
  6. The balm- time balm concealer 20tl, %50 indirim 10tl.Gratis.
  7. Kulak temizleme çubuğu,Benri 2 paket disk pamuk,1paket kare pamuk fiyat hatırlamıyorum ama %40 indirimli gratisten alındı.
  8. Coconut&Lime duş jeli ,vücut kremi ve lif yeşil kutu 8tl'den %40 indirim 5tl.Gratis
  9. Ecotools göz fırçası seti,rocket rimel,törpü,göz kalemi ve kız bebekli ayna onları memleketten aldım hatta şurada kendime almıştım aynılarından ama bunlar hediye (:
  10. Tansaş'ta %50 indirim var 3gün boyunca neutrogena göz makyajı temizleyici 7tl denemek için aldım.
  11. Sephora makyaj ve yüz temizleme köpüğü şurada almıştım daha önce bitmek üzere gitmişken yedekledim 20tl sanırım,hemen hazırladığım için postu fişlere bakamıyorum şuan.Yazısı yakında gelecek.
  12. Vee benim bebeğim Elie Saab - Le Parfum 17 mart doğum günüm olduğundan sevgilito sen beğen dedi ve bunu seçtim.90ml. 303tl.Kokusuna bayıldımmmm.Diğerleride parfüm testerları.
İndirimlerin geneli 8-9-10 mart'a kadar sürüyor kaçırmayın diye hemen yazmak istedim biraz hızlı oldu.Takipte kalın birazdan sherfinka'dan sürprizler geliyoooorr (:

22 yorum:

  1. Yaa ağlamak istiyorumm :(( Sırf Balm Jovi için sabahın 8inde kalktım ve AVM'nin açılışına gittim ama herkes koştu resmen Gratise ve sadece bir tane vardı. O da benim kısmetim değilmiş. Senin ki ne zenginlik iki tane almışsın :) Ayırttırmışmıydın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ayırtmamıştım ama benim şansım 100 metre arayla 2 tane gratis var benim gittiğim yerde,bende ilkinde bulamadım 2.sinde 3 tane vardı 2sini kaptım,eğer bulamadıysan zaten birini çekilişte veriyorum beklerim (:

      Sil
  2. cnm güzel şeyler kapmışsın, ben bi tek gratis'e gidebildim the balm'da bişey kalmamış üzüldüm ıvır zıvır kullandıklarımı aldım yine de işe yaradı bu indirim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım benim ben sephora'ya öylesine girdim zaten indirim falan yoktu.Gratis fena kalabalıktı ama öğleden sonraya birşey kalmaz,sende güle güle kullan cicilerini canmm ((:

      Sil
  3. Güle güle kullan canım. Hemen en yakın tansaş a gitmem lazım neutrogenadan ayda 2-3 tane gidiyor stok yapayım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Git tatlım neutrogena'ların hepsinde vardı bayaa güzel indirimler,teşekkür ederim (:

      Sil
  4. elini çabuk tuttuğun iyi olmuş, the balm'ın standını yine yağmalarlar.ne tester kalır, ne ürün malum.aldıkların çok güzel, hepsini keyifli, güzel günlerde kullanmanı dilerim.
    the balm'ın tüm ürünlerinde %50 indirim var mı? ben renkli nemlendirici, fırçaları ve glosslarından almayı düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım hepsinde %50 var.Ama maybelline'den loreal'den birsürü liste yapmıştım bende 2.ürüne %50 var sadece hiçbirşey almadım ama balm bayaa bir yağmalanıyordu en son gördüğümde,elini çabuk tut umarım bulursun istediklerini (:

      Sil
  5. bu arada çekiliş için seçtiğin ürünler çok zevkli.bende çoğu olduğu için başkaları kullansın haklarını.şimdiden bol katılımlı bir çekiliş dilerim.
    bu arada bloğumada beklerim:)
    http://wishingbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabiki (: çok teşekkür ederim darısı olmayanların başına (:

      Sil
  6. Yaaa bugunku alisveris yazilarini kiskanarak okudum heee, seni de kiskandim iste :) sakasi bi yana bi gratis acsalar ya afyona da:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inş açarlar twitter'dan da bayağı yükleniyoruz olmayan yerlerede açın diye (: teşekkür ederim daha güzelleri senin olsun.

      Sil
  7. güle güle kullanın :) ben de bir kaç bi şey aldım, mutluyum

    http://www.kontesce.com/2013/03/alsveris-postas-gratis-indirimi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim,sende cicilerini güzel günlerde kullan.izlemedeyim (:

      Sil
  8. Hey yarabbim hey ben the balm standını göremezken bizim kuzu neler almış :) güle güle kullan baby :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol kuzucum.en güzelleri senin olsun (:

      Sil
  9. Çok güzel şeyler almışsın ya, bayıldım. Balm Jovi The Balmdan almak istediğim tek paletti. Güle güle kullan hepsini :)
    Kozmetik Aynası ile karşılaşma tesadüfünüzü de ilgi ile okumuştum twitterdan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihi hatırlıyorum o gün konuşmuştuk birlikte (: çok teşekkür ederim balmjovi yine patlama yapmıştı evet (:

      Sil
  10. sana bayıldım saatlerdir bloğundayım keşke su paletin birini bana satsan diyecek kadar yakın hissediyorum hehe:)

    YanıtlaSil
  11. Bu paletten 2 tane verdim farklı zamanlarda çekilişim'de ((: nerelerdeydin (:

    YanıtlaSil
  12. bir şey sorcam balm jovi normal siyatı 50 mi 75 değil mi ben bugun 37,5 a aldım. ne oluyo ya??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunun neredeyse 1,5 sene önceki alışveriş olduğunu görmüşsünüzdür umarım

      Sil